dinsdag 22 april 2014

De laatste loodjes...


….wegen het zwaarst…

Schreef ik in mijn vorige blog dat het huis zou worden opgeleverd, dat is niet gebeurd. Die oplevering is een paar dagen uitgesteld. Daar zijn Man en ik zelf debet aan. Gaandeweg de verbouwing hebben wij zo nu en dan wat klusjes aan het project toegevoegd. Daardoor is de schilder nu nog bezig. De vloeren moeten ook nog worden gelegd. Dat laatste gebeurt volgens planning vandaag, morgen en overmorgen. Oplevering a.s. donderdag. Verf uitgehard, vloeren klaar. Vol ongeduld tellen wij de dagen af.

Om toch iets te kunnen doen, Man en ik staan te trappelen, zijn we tijdens het lange Paasweekend met eten en drinken in een mand, richting ‘het huis’ gegaan. Daar hebben we al het een en ander in de tuin ‘opgepoetst’. De plantenbakken leeggehaald en opnieuw aangeplant, in de oprit nieuwe plantjes gepoot, het gras gemaaid en ik heb me bezig gehouden met de bouw van een insectenhotel. 





Ook afgelopen week stond in het teken van verbouwen en verhuizen. Ik heb de planning van de hulptroepen aangepast en allerlei instanties benaderd. Er valt veel te regelen met een verhuizing in zicht. Ben druk bezig geweest, maar niet met schrijven. Dat zal de komende tijd op een laag pitje staan. Zo af en toe zal er misschien een blog verschijnen, maar de rest van deze maand en een groot deel van mei staat in het teken van inpakken, verhuizen en weer uitpakken. Na de verhuizing heeft Man twee weken vakantie, daarna ben ik er weer!


2 opmerkingen:

  1. Heerlijk om te lezen dat het allemaal zo goed vordert. Naar dit adres verhuis je maar één keer, dus geniet er samen van. Niets hals over kop doen en genieten van jullie vakantie. Warme groet :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel Mieke voor deze hartverwarmende woorden, ben er heel blij mee! Zo af en toe zal ik me toch wel laten zien....;-) !!

    BeantwoordenVerwijderen